Singing in the rain

Dagarna sedan vi kom tillbaka från Samui har bokstavligttalat regnat bort. Vädret har varit mulet och daskigt från morgon till kväll och vi har därför mest suttit hemma och ugglat.
Vi har varit överlyckliga att vi sluppit vattna alla växter och jag har med glädje sprungit runt i världens fulaste poncho och gett växterna gödningsmedel!
Idag vände vindarna och solen tittade fram mellan molnen lite då och då. Tyvärr hann jag inte jobba på brännan då vi hämtade gäster i hamnen och städade i en lägenhet.
Johan & Sara lämnade oss idag också vilket var väldigt tråkigt. Vi hade åtminstone och supertrevlig kväll igår som började på Ban's nya restaurang. Restaurangen är väldigt fräsch men maten var inget speciellt. Vi fortsatte vidare till Morava för dessert och avslutade kvällen på vår balkong!
Trevlig resa hem och jag ser fram emot att träffa er igen när vi kommer hem till sverige!
Nu har vi två Big Brother att ta igen innan det är dags att sova!

Ricki pumpar vatten mellan tankarna


Kommentarer
Postat av: Jo

Ricki ser inte så glad ut över arbetsuppgiften..?

2011-03-20 @ 15:42:44
Postat av: Julia

Han ska vara glad för de sysslor han blir tilldelad!

2011-03-21 @ 13:45:32
Postat av: Jo

Jag håller med dig, tacksam över att han får vara med. =)

2011-03-22 @ 07:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback