fan till att regna!

Okej, igår skrev jag om att det regnade. Visst, det regnade och jag blev precis så blöt som jag ser ut på bilden här nedanför. Jag var så blöt att man inte kunde hitta en enda torr bit på mig.
MEN, igår var ingenting jämfört med idag. Det var sanslöst var det regnade och blåste. Jag var rädd att blåsa bort när jag satt inne!
Översvämning på terassen!
Enligt vädret ska det fortsätta regna i minst två veckor till. Skandal! Min plan framöver var att jobba på brännan så mycket att min svarta bikini ser vit ut jämfört med min bränna.. vi får väl se hur det blir med det. Jag skulle gissa på att det blir tvärt om istället!
Vi försökte hitta festivalen nu ikväll när det var uppehåll i typ 5 minuter men vi kunde inte finna den. Vi
får göra ett nytt försök imorgon om det inte regnar för mycket!

Kommentarer
Postat av: mormor

hej älskling, det är kanske är GUDS vilja att det regnar, tänk på cancer, bränn inte dig förmycket, puss o kram till ER båda, mormor

2011-03-28 @ 09:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback