Det där med att fatta beslut

Jag har fattat ett beslut angående köp av Ipad och tänker självklart dela med mig det till er. Tack förresten för era tips, jag visste väl att ni ställer upp när jag ber om det!
Jag kommer inte köpa någon Ipad. Jag har ju min dator som jag är mer än nöjd med och jag skulle inte vilja konka runt på en Ipad, det känns lite klumpigt. Och även om jag inte har den häftigaste mobilen så är jag nöjd men den också så länge den fungerar att ringa och smsa med så blir det nog ingen Iphone på ett tag heller!

När det inte blev någon Ipad var jag ju tvungen att lägga de pengarna på något annat och det gjorde jag snabbare än jag hann blunda. Jag impulsköpte en resa till Thailand i sommar! Jag har funderat på det tidigare men inte kunnat bestämma mig. Nu känns det verkligen rätt att åka tillbaka i sommar, speciellt nu när man nästan glömt bort hus solen ser ut!
Jag  åker ner 11 juni, samma dag som mina föräldrar men med ett annat flygbolag, och sen flyger jag hem 11 juli. Jag var helt säker på att min syrra skulle åka hem samma dag men det blev en liten miss eftersom hon åker hem den 9e. Nåja, jag får sysselsätta mig på egen hand i Bangkok i 2 dagar.
Dags för kladdkaka. Andra kladdisen på rad faktikst. Vi bakade igår istället för att kasta gris och det blev en sån hit att vi gjorde en idag också.

Bilden har ingenting med inlägget att göra. Den är tagen i Spanien i somras. Tänkte att det kan vara roligt
med någon bild som inte innehåller regn eller blåst!


Kommentarer
Postat av: michaela

JUlina ni ser ut som två GAGG HAHA!

2011-04-06 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback