Samui dag 3

Rickard ville gärna att jag skulle starta dagens inlägg med denna bild. 
Varsågod kära läsare, nu ska ni få läsa och se vad vi har hittat på idag!
Vi började med att besöka Silver Beach, som ligger mellan Lamai och Chaweng. Vi gav den tyvärr bara en halv tumme.
Sanden var helt underbar men pga dåligt väder och att det blåste otroligt mycket fick den ingen tumme upp!
Vi ♥ Självutlösaren!
Lyckan var total när vi träffade hotellets egna apa. Den blev lika glad som vi blev när vi fick syn på varandra och kastade sig upp på Rickards axel.
Det tog lite längre tid för honom att fatta tycke för mig.. han stretade emot ett bra tag..
tills jag viskade några hemliga saker i hans öga och sen var han fast. Jag älskar min hotell apa!
Både jag och apan grät när vi skildes åt. Så jag och Ricki moppade till Big Budda och bad om att jag och apan ska återförnenas
Rickard tillsammans med hans buddie!
Ariel och Jag!
Kvällen har vi spenderat på rummet. Att vara kulturella tar kål på oss!
Imorgon flyger vi vidare till Kuala Lumpur, Malaysia. Vi byter ut strandlivet mot storstadsliv i några dagar och det ska bli superskoj!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojojoj vilken HUNK Rickard är, gillar posen starkt! ;) Roligt med lite bilder! Skrattar ihjäl mig åt bilderna där ni ska sitta exakt likadant som budda, haha, sååå typiskt er!! :D Hoppas ni får det bra i Malay! PUSS

2011-03-09 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback