bara några timmar kvar!!!

Nu kör jag in mot stan. Först ett pitstop hos min syster Jenny, hon hade namnsdag igår så jag har en kasse full med presenter.. eller åtminstone en present. Jag beställe en riktgt bra sak förra veckan, men eftersom jag beställde likadan till mig själv har jag inte kunnat berätta om det tidigare. Så det kanske jag gör imorgon!
Lite senre idag landar älskade Rickard på halmstads flygplats och då kommer jag stå där med öppna armar och kanske en liten glädjetår rinnandes ner för kinden :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Jenny hade ju varit värd en liten blomma , hade ju passat fint av dig och komma förbi mig och säga hej... när du endå var i kvarteren..! Nästa gång!!?? Ha en super helg!

2011-10-07 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback