Tack :)

Jag blev så glad idag när jag såg att
Sandra hade kommentaret inlägget om maträtten jag tipsade om förra veckan. Superkul att du gillade det och jag ska självklart lägg upp mer favoriter!!!
Eftersom jag för tillfället är hemlös (bor hemma) toppas inte roligaste saker jag vet att göra-listan av matlaging. Det där suget om att testa på nya rätter och experimentera med smaker är borttappat.
Jag längtar enormt mycket efter att Rickard ska flyttna ner hit och vi ska kunna flytta ihop igen och damma av de gamla grytorna!
Jag har laddat upp med massor av nya recept som bara väntar på att bli provade. När jag fyllde år i augusti fick jag uteslutande matlagningsböcker och prylar. Allt från ungstermometer till chokladfontän till prenumeration av tidningen Fest Mat.
Så fram tills dess får jag bara titta på mina nya pprylar och drömma mig bort samtidigt som jag tipsar er om fler goda maträtter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback