Poppis grabb!

Rickard den rackaren kom till flygplasten innan mig så det fick bli han som stod där med öppna armar. Dock fanns det inte massa tid över för att stå där och gosa för jag var inte den enda som var på halmstads flygplats och väntade på honom. Även Hallandsposten var där med reporter och fotograf för att göra ett reportage om Rickard.
Här hade man gjort sig fin och lagt på ett extra lager ansiktsförbättring men inte hjälpte det, någon bild kunde jag glömma att vara med på.
Håll ögenen öppna nästa vecka för då kommer det antagligen med i HP...bilden och texten om Rickard alltså. Inget om mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kändis ricke!

Postat av: Jo

HP läser säkert in blogg, så dom håller koll på ricki=)

2011-10-09 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback