Volleypremiär utan Rickard!

Igår firades helgen med tjejmys hemma hos Frida. Det blev en riktigt trevlig kväll med god mat, underbart sällskap och självklart idol. Hur i hellskotta kan folk ringa och rösta på Linni och wannabe Hellström? Det borde finnas två nummer, ett där man kan ringa för att ha kvar personen och ett man kan ringa för att rösta ut personen. Jag hade lätt lagt hela min månadslön samt offrat vänstra lillfingret för att plocka bort dem båda!

Idag var det säsongspremiär för Hylte Volley, som tråkigt nog hade en laguppställning utan Rickard. Med eller utan Rickard var jag ändå på plats för att heja. Jag tänker inte dra någon recension av matchen utan överlåter det till experterna, även om jag skulle haft både en och två saker att säga till om. Jag är allt annat än ett volleyproffs så det är nog bäst att inte blanda sig i den biten för min del!!!
Det var en oootroligt spännande och jämn match som tyvärr slutade med en förlust för Hylte. Slutpoängen blev 16 - 14 till RIG Falköping i 5e och avgörande set. Jag må favorisera min egna pojkvän, med full förståelse, och tror att Hylte hade varit snäppet vassare med honom på plan.. men det är bara vad jag tror ;)
Imorgon spelar Rickard istället match med Tierp, Uppsalalaget som han förtillfället är utlånad till. Jag ska hålla både tummar och tår för dem och hoppas självklart på vinst där också.
Nu däremot ska jag iväg på ett efterlängtat besök. Jag ska träffa mitt nya lilla kusinbarn Ebba för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback