Dags att ta steget mot framtiden!

Whats up readers?
Jag testar för första gången att blogga ifrån ipaden. Jag misstänker att denna app är till för iphone eftersom fönstret är lika stort som det är på en iphone! Ups, det gick visst att förstora fönstret, great!
På tal om iphone... Idag har jag tänkt ta det stora steget och inskaffa mig en ny mobil. Jag har länge krigat för min gamla Sony Ericsson, som jag fick ta över när Jenny skaffade iphone och min fd mobil gick till graven. Så idag är dagen med stort D, jag ska köpa ny mobil. Jisses, jag tror knappt själv att det är sant! Jag hoppas att senare idag kunna gå hem från stan med en vit iphone 4s!
Keep your fingers crossed!
Nu ska jag bara komma på hur man postar inlägget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback