Snart är jag tillbaka!

Jag har varit usel och totalt ointresserad av att uppdatera bloggen på sistone. Vardagen har minst sagt blivit omvänd. Jag har nu flyttat in till Halmstad helt och hållet, lovet är slut och denna veckan var det dags att sätta igång med kneget igen och då har man helt plötsligt en bra mycket längre restid till skolan än vad jag hade innan lovet.
Rickard var, som jag skrev i förra inlägget, nere och hjälpte till med flytten i början av veckan. Han flög även ner hit igen över helgen och då kom alla saker som vi just nu äger på plats.
Mitt i allt skruvande ringde de från EM-möbler och sa att vår soffa kommit - en månad tidigare än väntat!
Vi är ännu inte klara med allt, det är en del möbler som behövs köpas, varken gardiner eller gardinstänger är på plast och framförallt så är inte Rickard på plats! Han jobbar sin sista dag i Uppsala på tisdag nästa vecka och kommer flytta ner hit senare den veckan.
Jag ska självklart visa bilder när vi kommit igång lite bättre. I helgen kommer Kim invadera mig med pensel i högsta hugg för att måla om alla väggar, de är redan vita men ska få sig en ny omgång av vit färg!
Så snart mina rutinger är tillbaka på plats ska jag bli bättre på att uppdatera och förhoppningvis bjuda på många nya smarriga recept :)

Kommentarer
Postat av: ljubica johansson

Jag är GLAD för ER skull, o LYCKA TILL i framtiden önskar mormor, o STOR GRATTIS till EXAMEN i Serbijska språket, STORA KRAMAR TILL JULIA O RICKARD från mormoer

2012-01-15 @ 10:28:09
Postat av: kim

Du glömmer väl inte att lägga ut min fina uppfinning!?

Ses på lördag :)

2012-01-26 @ 12:32:39
Postat av: kim

Du glömmer väl inte att lägga upp min uppfinning!?

Ses på lördag :)

2012-01-26 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback