Redan en vecka!

Dagarna rullar på som de ska, tyvärr lite för fort! Tänk att jag snart varit här i en vecka redan. Buhu, jag börjar redan få ångest över att åka hem!
 
Vädret pendlar ganska mycket, som det brukar göra i Thailand, men mestadels skiner solen! Igår var finaste dagen hittills och då låg jag som en klubbad säl i en av solsängarna vid poolen. Det är otroligt härligt och nödvändigt att ha en pool för här är varmt.. riktigt varmt. Tempen i solen ligger på strax över 45 grader och i skuggan är det runt 35. Vår termometer i poolen visade igår på 32 grader så det blir inte jättesvalkande att hoppa ner i plurret men det är ändå behövligt.
 
Igår gjorde blev det även premiärutgång tillsammans med några vänner. Jag åkte först hem till en svensk killkompis som heter Robin, han har också hus här på ön och jobbar som dykinstruktör nere på Ban's. Jag var där tillsammans med mina tre närmsta thaikompisar Meuk, Oil och Tata. Vid midnatt åkte vi fem ner till Sairee för att göra Koh Tao osäkert! Det blev en hyffsat lugn med väldigt rolig kväll och jag moppade hem igen runt 4 på morgonen!
 
Tyvärr har jag inte mycket bilder att bjuda på.. det blir bättre när Rickard kommer ner och kan springa efter mig med kamera, hihi! Nu tar jag mest bilder med mobilen och jag glömde sladden hemma så det blir lite krångligt att få bilderna till datorn.. och eftersom blogg.se appen strular kan jag inte blogga från mobilen! Ja, ni hör! Krångel!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback