Frida på visit!

Rickard har lämnat mig för Uppsala, han åkte tidigt i morse och kommer inte tillbaka förens på söndag. Jag hade egentligen tänkt följa med honom men så är min vän Frida i Sverige på besök. Kommer ni ihåg Frida? Hon jobbade som Au Pair hos Bridget & Paul två år innan jag jobbade hos dem. Under sitt år i USA träffade hos Paul (inte samma Paul som var pappa i familjen vi jobbade hos!) stannade i staterna och några år senare gifte de sig här i Sverige, på min födelsedag!
Nu är hon som sagt hemma i Sverige på snabbbvisit och då vill jag självklart passa på att träffa henne, så på lördag åker jag till Göteborg för att catcha up. Sist vi sågs var förra, eller var det förrförra sommaren, som jag var i USA?! Förrförra måste det varit!

Fridas & Pauls bröllop 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback