Torsdag

Idag var jag egentligen ledig men jag fick hoppa in på högstadiet och ha lite religion, geogafi och svenska. De stackars eleverna skötte sig bra så dagen rullade på ganska snabbt.
Nu är jag dock väldigt trött och kommer antagligen inte flytta mig från soffan än på ett tag. Mätt är något annat som jag är. Mamma bakade muffins så blev det en hel del smet över... och tyvärr kunde jag inte motstå den. Det är ju sjukt gott men nu mår jag inte toppen asså. Nej, det var sista gången jag käkade smet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade garna kakat smeten med dig! satt och kolla massa bilder innan.. bla nar du varit o halsat pa mig i newwan.. favvohaket m.m... fy fan! vi borde boka en antiresa snart!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback