Lyckad Halloween

Halloween festen igår blev riktigt lyckad. Först var jag med min lillebror och hans kompisar på deras förfest. Sen kom Jojjo och hämtade mig så åkte vi hem till henne och gjorde oss i ordning. Jag klädde ut mig till jokern i Batman. Vi körde och hämtade Albert efter det och sen raka vägen till bröderna Edberg. Vi dansade och hade skoj fram till halv 3. Jag ringde till Joakim och Robban och sa att jag var påväg hem så de kunde med börja gå hemåt eftersom vi skulle ha efterfest. Jag hade skoj som vanligt på efterfesten men det var bara jag, Johan och Robban som pallade det. Vi höll nog igång till halv 6 snåret och sen sussade jag gott kan jag lova :)

Idag mådde jag verkligen som jag förtjänade. Hade gärna stannat i sängen hela dagen men eftersom mamma och pappa kommer hem inatt fick man städa och ha sig. Jag och Joakim körde upp och kollade på Hylte Volleys hemmapremiär, som de förövrigt vann. Nu ska jag slagga för imorgon ska man upp och jobba igen, ska vara franska och syslöjdlärare imorgon. 

Bilder kommer imorgon för jag är för trött för att lägga in dem nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

franska??? ehhhhh

Postat av: Jenny

väntar på bilderna....

2008-11-03 @ 15:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback