Äntligen helg!

Nu var det ett tag sen jag hade tid att uppdatera. Det har faktist hänt lite roliga saker de senaste dagarna.
I onsdags frågade Hampus om jag och Rickard ville följa med in till stan och kolla på musikeleverna på stures slutkonsert och det ville vi självklart. De var verkligen superduktiga och väldigt talangfulla. Mellos framträdande var mycket mycket bra!
Igår efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Malin. Det blev mycket snack samtidigt som vi drack tee och åt honung :) Vi hann diskutera den kommande London trippen, Club Antis framtid, våra egna planer för den närmsta tiden och självklart  lite skvaller med :)
Idag hade jag min kortaste dag på jobbet men jag var verkligen dödstrött när dagen var slut. Jag hade bara tänkt gå hem till Rickard och hämta lite saker och sen åka hem men jag somnade direk och vaknade inte förens efter några timmar.
Nu är jag hemma hos mig och det blir nog att jag stannar här hela helgen eftersom Rickard åkte till Stockholm idag för att ha träningar med landslaget fram till söndag.
Jag ska försöka träffa Jojjo i helgen eftersom det aldrig blir av, sen är min faster på besök från Spanien så jag får åka bort och träffa henne med.

Nu är det dinnertime.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback