εμπρός! Ελλάδα (Heja Grekland!, tror jag)

Nu ikväll när jag kom hem från stan provade jag en helt ny maträtt. Fetahamburgare. Ja, bokstavligt talat var hamburgaren fet, men det är inte fet fet jag menar. Utan hamburgare med fetaost i. Det var en kollega till mig som tipsade om det så jag var tvungen att prova. Vi fick även chansen att hylla Rickardikkis fadersland såhär en onsdagskväll :) 
Om du vill testa en smarrig fetaburgare så blandar du alla ingredienser som vanligt (lök, ägg, färs, salt & peppar) och sen tillsätter du bara smulad fetaost. Sen tar du fram ditt bröd och alla de tillbehör du vill ha till och...
Volía, så har du en supersmarrig middag :)



Som sagt var jag inne i stan idag med mina föräldrar. Det blev en mysig lunch på Blue Thai och en massa virrande för att hitta frisöraffären Mirage som hade flyttat! Sedan släppte de av mig hos Jenny så jag kunde ta den andra bilen hem. Jag och syrran hann med en runda på djuraffären Grizzly och jag köpte fem nya fiskar i present till Rickard. Han har tröttnat lite på våra guldisar så nu har han fått egna ickeguldisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback