Ledig fast ändå inte!

Denna veckan har jag haft långa arbetsdagar och därför varit helt slut när jag kommit hem. Trots det har vi ändå hunnit med årets första grillning i tisdags. Tyvärr bestod köttbiten av 90% fett så vi fick mest njuta av känslan än smaken!
Igår fyllde min älskade mamma år så då var vi hemma hos dem för att gratta henne.

Idag är min lediga dag och det tänkte jag fira med att sova ut länge. Vad händer då? Jo, jag vaknar 07.30 och är klarvaken. Än har jag inte börjat ta tag i dagen men det måste göras ganska snart för jag har en hel lista som ska hinnas med. Lägenheter är i stort behöv av att blir städad plus att jag har lite tvätt att tvätta samt stryka. Kl 14.00 har jag möte på banken. Åka och se ifall alla mina papper har kommit från
skandinaviska institutet (Au Pair förmedlingen jag åkte med) så jag kan börja dra igång med intervjuerna i Halland.
Ifall jag har hunnit med allt detta innan det är dags för Rickard att komma hem hade jag även tänkt åka ut i skogen och plocka lite vitsippor till köksbordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback