Redan torsdag

Helgens höjdpunkter
* Min syster vann biljetter till genreper av melodifestival finalen, och jag fick den ena!! (okej, finalen hade varit bättre, men det är ju exakt samma sak, bara att det inte går live på tv!)
* en rolig kväll/natt på mårtensson

Det var tyvärr de enda höjdpunkterna på helgen för söndagen låg man ner mesta tiden.

I måndags, tisdags och igår, onsdags var jag ledig. Jag hade min gigantiska städ/tvättdag i tisdags. Städade hela lägenheten och tvättade 8 maskiner tvätt. Sängkläder, vanliga kläder, Rickis miljoner träningskläder, saker som var tvugna att handtvättas. Ja, allt jag hittade som var minsta skitiga!
Igår hjälpte jag mina föräldrar att flytta och tömma huset. På kvällen kom Jojjo och höll mig sällskap eftersom Rickard var i Örebro på match. Vi kollade på 'det okända' och 'efterlyst', sen var jag lagom kaxig när ja skulle sova själv!

Idag var det dags att gå upp 05.50 för att jobba på Elias Fries. Det är skönt att börja jobba tidigt för då slutar man oftast tidigt med. Jag kunde gå vid 13.00 idag eftersom vi inte hade så många barn på dagiset.
Imorgon blir det också jobb på Elias Fries och efter det tar vi helg! Min syster Jenny (och förhoppningsvis Sara) kommer hem i helgen för att ta det rikitgt lugn, kolla på melodifestivalen och äta god mat!

Nu ska jag kolla ett Desperate Housewife avsnitt.


Kommentarer
Postat av: Kalle kanin

Julia... Mi amore! Varför uppdaterar du inte??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback