fullmoon

Idag är det fullmåne, vilket innebär att det är stort fullmoon party på Koh Phangan, vilket innebär att Koh Tao är tomt på folk!
Ifall Koh Tao är tomt på folk vet jag faktiskt inte, men att det nästan alltid är mindre folk på ön just under fullmoon stämmer. 
Jag och Rickard övervägde faktiskt att åka med killarna över till Koh Phangan men jag fegade ur. Att festa natten lång på en smockad strand, inte bara smockad av folk utan även full med droger skrämmer mig. Festar gör jag gärna, men då håller jag mig på trygga Koh Tao där jag kan ta en taxi hem precis när jag vill!
Jag är allt en liten fegis!
Hoppas dock att ni får det skoj ikväll, killar! Och ni vet att vi gärna ser er komma tillbaka hit om 2 dagar när ni börjar nyktra till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback