lite regn tack!

Vädret lovar regn i morgon och jag håller alla tummar som går att hålla för att det ska bli så. Det har varit varmt så inåt helvetet de senaste två veckorna så lite regn hade bara gjort oss gott.
Regnar det på riktigt ordentligt kanske i lyckas fylla våra vattentankar vilket hade varit toppen då det är ganska dyrt med vatten på Koh Tao. Och det bästa av allt hade varit att vi slipper vattna i trädgården, bara det hade jag nästan kunnat betala för!
Kim, har du lust att göra regndansen för oss? Du var ju så bra på den :)
Nu är det dags för kvällsmat. Vi har varit för lata för att köra iväg och käka den senaste veckan så det har blivit mycket matlagning här hemma. Ikväll är det spagetti carbonara som står på menyn!

Kommentarer
Postat av: Kimpaaa

Va fan är detta!! Det va INGEN regndans! Det va en soldans jag gjorde! Men eftersom den inte funkade när jag gjorde den, så ska jag göra en regndans för er ivkäll när jag kommer hem! Och tro mig! Det kommer ösa ner efter jag gjort det! haha!

2011-02-22 @ 15:06:19
Postat av: johanna

En annan längtar ju efter värmen...

Postat av: Anna

Vilken mysig och bra blogg du har :) hittade hit och har läst igenom mycket i bloggen. Vilket dröm liv du lever. Hur mycket pengar lever ni på i veckan i thailand? och hur mycket hade ni sparat ihop för att ha med er till thailand?



/// A

2011-02-23 @ 10:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback