min lilla loppis!

Idag har vi varit superduktiga! Jag började plocka undan lite här hemma och fick plötsligt den utmärkta iden att städa hela huset! Rickard hakade självklart på med dammsugaren i högsta hugg! Efter första våningen började vi ångra oss.. Det är ganska slitsamt att städa ett hus på 200 kvm och 3 våningar! Men vi lyckades och nu är det skinande rent och man får inte massa sand under fötterna vart man än går :)
Eftermiddagen blev däremot mycket slappare. Vi köpte hem lite mat, både till oss och Loppan eftersom
hennes mat tog slut igår, spelade kort och badade lite i poolen.
Jag sa till Loppan att ställa sig jämte sin nya matpåse så jag kunde ta en fin bild till bloggen.. Hon ställde sig
snällt men såklart blundade hon.

Ja, men sätt dig då. Men se till att hålla ögonen öppna nu, du vill väl se bra ut för bloggen?
Nej, det ville hon uppenbarligen inte!

Okej Loppis, sista försöket! Du kan väl försöka se ut som hunden på påsen? Bra, nästan!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilla söta loppan! Saknar henne!...Å er me såklart!

2011-02-19 @ 16:16:03
Postat av: pappa

Försök inte med att LOPPAN är er hund.

Det är faktiskt något som ni har tagit han om åt mig.

LOPPAN är MIN.

2011-02-19 @ 17:38:55
Postat av: Jacq

Vad söt Loppan är! Hur länge har ni (Tony hahahaha) haft henne? Bra att du är en liten fegis....droger är inget att leka med ju...man vet aldrig vad man dricker eller om nån har hällt i nåt annat än dricka i ens glas :(. Kram från ett skitkallt sverige..brrrrr

2011-02-19 @ 21:40:33
Postat av: fia.

hehe vad söt hon är, loppan :)

Jag och min vän Ida kommer ju till Thailand 7 mars.

Vi flyger till bangkok och direkt ner till Phuket för att utforska paradisen.

Hur tar man sig lättast till er ? :)



Kram fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback