im here!

Vilka dagar vi har haft! Min kropp är hel mörbultad och det enda jag skulle behöva just nu är en riktigt mjuk säng och sömn i minst 1 vecka!
Igår vinkade vi av Kim och Robin som skulle vidare till Bangkok i 2 dagar innan de åker hem till kalla Sverige igen. Det har varit supertrevligt att ha dem här och jag längtar redan till nästa gång vi ses.. som förhoppningsvis blir i deras nyrenoverade hus!
I förrgår kom också alla palmer, buskar och andra växter till vår trädgård så jag och Rickard hade fullt upp med att plantera och slita. Jag har haft en enoorm trä(d)ningsverk i hela min kropp och igår när jag tillslut la mig i sängen trodde jag att chansen om att få uppleva morgondagen var minimal!!!
Till råga på det ställde jag mig och lagade en brakmiddag utan dess like - pulvermos, brunsås, pannbullar (pannbiffar i size av köttbullar) och lite stekt lök på det! Det smakade kan jag lova er. Äkta svensk husmanskost gör susen och efter det klarar jag lätt av ytterligare några månader utan minsta hemlängtan!
Nu ska vi upp till vår granne och vän sedan många år tillbaka, Jonas, som kom idag.
Imorgon blir det mer bilder!!!
Det ska fullkomligt bada i brunsås - satan va gott!!


Kommentarer
Postat av: cathrin

Åh det såg ruskigt gott ut och jag har bara vart borta i dryga 2 veckor haha!

Lingonsylt på det så är man ju i himlen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback