det spontana är ofta det bästa

Fördelen med att känna bartenderna på Koh Tao är att man får bra mycket bättre pris och gratis shots instuckna i handen lite då och då.
Nackdelen med att känna bartenderna på Koh Tao är att man får bra mycket bättre pris och gratis shots instuckna i handen lite då och då.
Igår blev den en spontan utgång och som vanligt grät jag när de andra tvingande hem mig 04.00. Vi började med en biljard på AC där min transa-kompis gav oss en kanna strawberry daiquiri för 300 bath! Toppen! Rickard och Timmy gaddade ihop sig och sköt ner mina bollar så jag hade inte så mycket annat väl än att sätta mig vid bordet och sippa i kannan.
När AC stängde fortsatte vi vidare till Ban's, satte oss i saccosäckarna på stranden och beställde in ytterligare lite dricka. Vi stannade där tills dem också stängde och sen körde vi en sista runda på Cave bar innan de fick slita hem mig!
Idag tog vi en lång och välbehövlig sovmorgon (mest jag eftersom Rickard bara drack vatten igår) sen åkte vi
med grabbarna ner till hamnen för att vinka av dem. De ska vidare till full moon party på Koh Phangan.
För er som inte vet vilka grabbarna är så är det vår granne Jonas som har varit här tillsammans med två
killkompisar.
Nu ska vi ner och spela några matcher biljard!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback