2 dagar kvar!!!!!!

2 DAGAR kvar till balen! - Det är nästan galet!
Jag är glad att allt är fixat och klart, annars hade jag haft panik!
Jag & Johan lärde oss tom att dansa vals igår, inte för att vi va världsbäst på det, men det ska nog kunna gå vägen ändå! :P
Jag hoppas verkligen att det kommer bli en otrooligt rolig kväll, alla kommer vara hur vackra som helst och glada!!!
Balen är verkligen en dag som alla tjejer (allefall jag) drömmer om. Balen och bröllopet! Att få klä sig i en sagolik klänning och bara vara hur fin som helst!
Jag är väldigt nöjd över min klänning, den är ser verkligen ut som den klänningen jag hade hoppast jag skulle ha!
Senare ska jag lägga in lite bilder från stures bal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback