imorgon.. IMORGON!

Jag kan verkligen inte förstå att det är bal IMORGON!
Denna dagen som man har väntat på så himla länge, den är imorgon! ! !
Allt man tänker på är balen, jag oroar mig för nästan exakt allting. Håret kanske blir dåligt, klänningen går sönder, klacken på skon går av, klänningen fastnar i bilen när vi stänger dörren och Davve kör iväg med mig hängandes bakom, Jag eller Johan ramlar på rödamattan..  och allt annat som iiiinte får hända. det går inte att sluta oroa sig.
När man väl stiger på den röda mattan ska man gå där och vara hur uttittade som helst, alla ska kommentera en, jag vet själv hur det är, man bedömmer allt !  Det värsta skulle vara om man hör någon som säger "usch, va ful klänning" eller något sånt.
Men sånt kommer inte hända hoppas jag, för min klänning är fab!!! Det tycker allefall jag själv och det är ju det viktigaste!
Jag har också världens bästa baldejt, Johan, min Johan! När vi började gymnasiet bestämde vi att vi skulle gå med varandra. Det finns inte så många andra jag skulle kunna tänka mig att gå med än honom. Han är trotts allt min bästa vän och vi kommer vara heta ihop!
Lite bordsplacingsskvallen har man ju också lyckats komma åt, och som läget var då så sitter vi ihop med Jojjo, Mackan, Frida & Gustaf, mycket bra mycket bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback