Kärring Jääääävel!

Det var meningen att Fia skulle komma hit 9.30 som vanligt idag. När jag vaknade och kollade på klockan såg jag att den var 10.15.
Tanken slog mig dirket: Fia ska åka hem. Någonting har hänt. Vad har hänt? Jag vet bara att något har hänt och hon kan inte vara kvar!

Just nu är jag rent ut sagt FLYENDE FÖRBANNAD!
Jag är så inåt helvetet förbannad på Fias hostmom som behandlar henne så sjukt illa. Vad i helvetet tänker idioten med?
Fia är den bästa au pairen man kan tänka sig. Hon har gjort ett så sjukt bra jobb med barnen hon tar hand om. Hon jobbar mer timmar än vad man får göra. Hon är alltid trevlig och håller humöret uppe även om hon är ledsen eller irriterad. Hon ställer upp på sin honstfamilj och hjälper dem så sjukt mycket!

Och vad får hon för tack? Inte ett jävla skit!!!!!!!
Idag blev hon väckt på morgonen av sin jävla hostmom som skällde på henne och berättade vilket dåligt jobb hon gör. Vad fan snackar kärringen om? Är hon blind eller?????
Vad i helvetet är hennes problem?

Om man sårar min Fia kommer man fan inte lätt undan, nu jävlar ska detta bli bra!
Om jag så personligen behöver åka hem till dem och ge Holly en bitchslap och skaka vett i aset så ska jag fan göra det!
 
Fia - Jag finns här för dig. NÄR SOM HELST. Vi kommer klara detta tillsammans. Jag vet hur sjukt stark du är och att du kan klara detta! Du vet att du  får bo hemma hos oss och att mina föräldrar kommer hjälpa oss lösa detta. Vi ska inte ge upp. Det kommer lösa sig. Som jag sa till dig igår; du kommer inte bli av med mig!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker på dig Fia å hoppas att allt löser sig! Ta hand om varandra! PUSS

2008-04-23 @ 22:14:02
Postat av: fia .

mitt hjärtegull, du är underbar och jag avgudar dig. du och jag ska vara tillsammans jämt, du är min bästa vän. julia&fia , nu , på söndag och om sjuttionio år

Postat av: fia .

julia&fia , nu , på söndag och om sjuttionio år

2008-04-24 @ 05:25:50
URL: http://www.nogg.se/dumfia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback