sweet saturday!

tjaa.
hur är läget?
med mig är allting bra som vanligt. det är väldigt bra idag faktist.
min dag började med att familjen (min riktiga) ringde mig , hela släkten var typ hemma eftersom mamma har fyllt år!
Sen pratade jag med sandra, shit vad jag vill träffa henne nuuu!

Efter det kom fia och hämtade mig så åkte vi och hämtade thaimat, så drog vi o lämnade hennes kid på simning och så satt vi ute och käkade o hade det mysigt!
efter det var vi hemma hos henne lite, hennes jävla unge slog till mig så jag fick värsta röda handen på ryggen! haha!

nu har vi precis varit och lämnat mitt ena kid på kalas, så jag sitter här och väntar på att jag ska åka och hämta henne igen. efter det ska jag ta med barnen på grillkväll hemma hos fia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback