14 augusti

Happy Birthday to meeee. Ja, 20 bast, inte så illa pinkat. Jag känner mig tyvärr inte mycket större. Isåfall är det väl på bredden. men annars inget.

Delar av Örnstedt familjen har ring mig idag. Faster Anneli, Farmor & Farfar och sen självklart mina älskade föräldrar och min syster. Joakim var tyvärr inte hemma, men jag tvivlar på att han ens vet att det är min födelsedag. han var påväg att  ringa mig igår eftersom han trodde jag fyllde då.

Kidsen kom ner i morse med lite presenter. Eller ah, jag fick blommor, en teckning och två tuggumin. hehe. Skulle få resten ikväll sa dem. Jag vet tyvärr redan vad det är eftersom jag lyckades se det igår.

Skulle egentligen till poolen med Brian idag men så skickade han sms och sa att de stängde eftersom de började regna. Nu väntar jag bara på att tiden ska gå så vi kan åka iväg och käka på Café Milano. Ska bli såå gott med italiensk mat. Sen blir det raka vägen hem till Brian :)


Kommentarer
Postat av: momo

GRATTIS PÅ 20-årsdagen MIN ÄLSKLING; DET SER UT ATT DU HAR INTE LÄST MIN MAIL; STOR PUSS O KRAM, MOMO

2008-08-15 @ 14:29:29
Postat av: Anonym

GRATTIS PÅ 20-årsdagen MIN ÄLSKLING; DET SER UT ATT DU HAR INTE LÄST MIN MAIL; STOR PUSS O KRAM, MOMO

2008-08-15 @ 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback