härliga tider!

Sitter och läser massa gamla dagboksinlägg nu. haha!

12 december 2002
Idag så hade ja å jojjo kvarsittning i skolan i 1½ timme! =/
den jävla Lena Svennson tyckte att vi skulle ha d bara fö att vi va uppkäftiga å allt.. men vadå?!.. e man sjuk i huvet som hon så kan man juh inte räkna me annat!
Vi fick som "uppgift" att måla ett grupprum, mellan Peter å maggans rum!
d ble redit fint! =)

19 november 2003
Lr hur BRITNEY SPEARS äger!!!
åååå, hon e så himla bra så jag tror jag dör!
Lr ok, hennes nya låtar e juh inte så bra.. men dom gamla goingarna!!!
ååååååååååå, fatta bra hon e,, å hon e juh så söt oxå! Vill se ut som hon!!!
Tänk att få träffa henne.. JAG ÄLSKAR DIG, BRITNEY!!! :D

22 januari 2004
Idag ha man juh då tränat handboll igen!!
det e juh bara det bästa som finns asså!!!!!!

26 februari 2004
Jag, Sandra o Mia har återupptagit våran otroliga klubb Anti!!
Den har haft ett uppehåll, men nu e den tillbaka o bättre än aldrig förr!!!
Vill ge en STOR kram till mina 2 kompanjoner!!

23 april 2004
Hahha, det va en rätt kul grej innan.. jag o mormor spelade in en film t mina kusiner i Jogoslavien.. haha.. så filmade mormor mig.. så sa jag "Hej alla, Kryp in i din mammas f*tta!" (på jugoslaviska) hahah, fatta båda vi 2 knäckte oss till max.. vi kunde fan inte sluta flabba asså!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha... OMC!!! Haha..antiklubben äger fan.. jag är STOLT FUCKING MEDLEM .. de må ja säga.. och BRITTAN... OMC!!! VI HAR ALLTID ÄLSKAT HENNE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback