jobbiga ungar

Idag hade kidsen dyktävling med deras dykteam. Varför måste mina kids vara sämst i laget? Vi var allefall vid poolen från 3-8 men det var mulen så det blev antagligen inte förbättring av brännan.
Glinen har börjat tjura mycket på senaste och det är sjukt jobbigt. Hade de vatt mina kids hade jag bett dem hålla käften och gått upp på sitt rum men nu måste man ju försöka vara trevlig (allefall när lisa e hemma). Är det någonting jag har fått under detta året så är det tålamod! För mycket tålamod. När jag kommer hem ska jag tjura över allting! Fuck tålamod!

Ne, nu ska jag kolla på will & grace.

Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson

Vafan, du kan ju inte bli sur när du kommer hem! Bättre å sura på kidsen istället, för de slipper du ju sen iaf! Puss Självaste

2008-07-18 @ 10:33:53
Postat av: Jenny

haller med johanna...inget jakla tjurande nar du kommer hem!! da vill vi bara se en glad julia som lagar nya goda matratter till oss!! :)

2008-07-18 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback