säg aldrig saker du inte menar

Idag hade jag verkligen iiiingenting att göra så Lisa sa att jag kunde köra bort till Staples för att köpa kuvert och etiketter som vi ska sätta på flyttlådorna. Hon bad mig köpa 200 st. De skulle vara stora och färgglada så man såg dem tydligt. 
Jag hittade en bunta vääldigt färglada etiketter men det var väldigt små. Sen hittade jag stora etiketter som var helvita. Skulle jag ta färglada små eller stora vita? Det slutade med att jag tog de stora vita. Så när jag kom hem berättade jag för Lisa om etiketterna jag hittade. Hon sa att det var okej att de var vita. Dum som jag är, sa jag då (för att vara snäll och trodde verkligen inte att hon skulle säga ja) att jag kunde måla alla etiketterna med färglada färger. 'Great idea Julia. I'll get you some bright markers' sa Lisa. Vad i helvete!! Där satt jag i en timme och målade 200 etiketter! Jag ska aldrig mer komma med något så dumt förslag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah cp!!!!

Postat av: Anonym

HAHAHA! Fy fan va trist! Jaja, det var ju en uppoffring som var fin av dig, men lite klantigt måste jag erkänna att det var! Hahaha!

2008-07-30 @ 12:19:45
URL: http://karlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback