Fredag

Bill kom hem från Tyskland/England idag så då blev det present utdelning. Alltid när min hostfamilj varit på semester eller likanande får jag presenter. De senaste gångerna har jag fått tröjor men idag fick jag choklad. Mörk choklad. Det är inte min favorit precis så jag får väl ge det till någon annan.

Nu ikväll var jag med Frida, Paul och 6 andra killar och spelade cornhole. Mycket trevligt game men jag sög. Det är nästan som boule men man kastar rispåsar i ett hål och så är man två olika lag. jag spelade fyra gånger och mitt lag förlorade varje gång.

Nu ligger jag i sängen och käkar glass. Mint chocolate chip från Baskin Robbins, det kan inte bli bättre! Jag ville inte väcka familjen när jag jag kom hem genom att gå upp och rota efter en sked så jag snodden en i tjejernas leksaksrum, det funkar lika bra!

Imorgon jobbar jag mellan 10 - 3 men jag ska försöka kasta ut glinen så jag kan ta det lilla lugna. Hoppas på fint väder för då är det poolen som gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback