julias hårhistoria

Dagarna innan jag åkte till USA tog mamma saxen och klippte av mitt långa hår. Jag ångrade mig precis när det var försent. Sen den dagen har jag inte klippt mitt hår, bara låtit det växa och bli slitet. När jag kommer hem ska mamma få klippa det igen, men jag vet inte om jag ska gå back to short eller om det blir att spara det lite längre igen. Eller kanske rent ut sagt färga det brunt? Engång i tiden hade jag faktist brunt hår (eftersom sandra och mia färgade det rosa så jag hade inget val). Men veckan efter var jag tillbaka i gamla vanliga Julia.




Kommentarer
Postat av: Jo

Kort helt klart snygging

2008-06-24 @ 11:08:12
Postat av: Jenny

vad är det man säger...en skönhet klär i allt!!! :)

2008-06-24 @ 12:39:26
Postat av: Anonym

håller med jenny, en skönhet klär i allt! Men jag tycker nog fan du passar bäst i kortare, eller som du har nu.. brunt är ju inte helt fel heller, ja funnar med!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback