Lipiga spädbarn! gaaah!

Jag säger då en sak: SKAFFA ALDRIG SPÄDBARN! (inte för att det finns så många andra barn att välja på..)
Nyss hemkommen från en annan familj efter att ha passat deras 5(!) barn! Som tur va gick odjuren till bed när jag kom dit.. så jag satte mig i lugn och ro och började kolla på 'min bäste väns bröllop', med Julia Roberts vilken är en väldigt bra film. fast det hör inte riktigt till saken... Men MITT i filmen börjar spädisen skrika..  Det är inte det lilla skriket heller, nu snackar vi GALLSKRIK!!! Jag är inte så jättevan med spädisar så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, försökte med allt jag kunde komma på!
Efter en halvtimme när hade jag kramp i armarna och döv på båda öronen la jag ner glinet och lekte 'titut' med honom, då höll han tyst kan jag lova!!!! :D
phuuu, nu kommer jag sova som stocken i skogen kan jag lova er!!!
 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

Postat av: Anonym

hahahahah.. typiskt chief!

2008-05-02 @ 15:06:33
URL: http://sandrisch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback