onsdag

Idag slutade jag jobba tidigt, klockan 14.00. Det är väldigt skönt men ibland är det nästan roligt att jobba senare för jag har ju verkligen ingenting att göra när jag slutat jobbet. Jag hade väl kunnat gå ut och gå en långrunda eller liknande men det är ju verkligen inte min grej.
Men idag när jag slutat så träffade jag Johan litegranna innan han skulle börja plugga och sen åkte jag med Joakim och hans kompis Robban till Jockes jobb för att hämta lite saker. På vägen hem åkte vi inom farmor och farfar och stannade där på fika. Jag hann klippa 6st bullar och 3 glas saft innan det var dags att åka hem igen, så nu behöver jag inte käka mer ikväll.
Farfar och även mormor är två av mina trognaste läsare så jag får skicka en speciell kram till dem ♥

Nu sitter jag här i fotöljen framför kaminen och har det riktigt gött. Johan kommer hit vilken minut som helst för att kolla på idol med mig. Vad skulle jag ta mig till utan Johantoan egentligen?

Kommentarer
Postat av: momo

Hej MITT HJÄRTA ! tack för kram, det värmer, du ska veta att jag läser varje dag din dagbok, för på så sätt är jag alltid nära dig, stor puss o kram till Dig o alla andra i familjen, hälsa Johan så gott ifrån mig, puss puss.

2008-10-02 @ 14:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback