Fredag

Idag var jag ledig från jobbet. Jag och Maja tog en riktigt lång sovmorgon som jag verkligen behövde. Jag en  cykletur ner till samhället för att hälsa på Johanna på hennes jobb vid lunch. Det var väl okej att cykla dit men det BARA backa på vägen hem. Jag fick vila en timme för att få tillbaka en normal andning!
Sen om Sandra och Stella hit för att hälsa på mig. Vi gick en liten runda med råttan och hade anti-talk. Lite synd att jag och Sanky träffats så lite sen vi kom hem från usa. men vi kan alltid på olika dagar. Och på onsdag flyttar hon ju till London! Jag får försöka planera in en weekend där snart.
Nu väntar jag bara på att Johan och Johanna ska komma hem från jobbet så jag kan få umgås lite med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback