USA, im coming back!!!

Nu har jag bestämt mig. Efter att funderat på det varje minut sedan jag kom hem från usa har jag äntligen bestämt mig. Detta är antagligen det svåraste beslutet jag någonsin tagit men nu har jag kommit fram till en lösning som kommer funka väldigt bra.

Jag flyttar tillbaka till USA i december. Men det finns ingenting som säger att jag måste stanna de 4 åren. Jag ska börja med att stanna fram till sommmaren för att se om jag gillar studentlivet i usa. Trivs jag inte så kan jag alltid åka hem.  

Ja, detta är mitt beslut och jag är väldigt nöjd med det. Känns så himla rätt!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Fy vad kul!! Vad ska du plugga och var?

Postat av: Jenny

Du kan lugnt räkna med besök!! :)

2008-09-22 @ 17:10:54
Postat av: Anna

Tror absolut inte att du kommer ångra dig, du kommer få fantastic kul :)

2008-09-22 @ 17:27:24
Postat av: Vem vill jag vara?

guud vad roligt :)

tyckte absolut du gjorde rätt

men hur funkar det med visum och så?

2008-09-22 @ 17:59:33
Postat av: Anonym

fyyyy fan va kuuul!!!!!

2008-09-22 @ 20:35:48
URL: http://sandrisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback