jag saknar usa very much

Vissa dagar saknar jag USA så mycket att det gör ont i hjärtat. Jag kan utan tvekan säga att det var det bästa året i hela mitt liv. Det hände något hela tiden. Man hade ofta något att se fram emot. Hela livsstilen var underbar i det landet.

Jag saknar att längta och räkna in dagarna tills jag och Sandra träffades. Jag saknar mitt catch up chat med Lisa varje dag. Jag saknar att åka bort och sätta mig på starbucks med en chai latte och läsa en tidning på kvällarna. Jag saknar att åka bort till Tysons shopping mall och spendera pengar. Jag saknar att känna mig sådär långt borta. Jag saknar att åka bort till IKEA och känna mig supersvensk. Jag saknar mina amerikanska vänner Jane, Frida & Paul, Tyler och gänget. Jag saknar Allie, Mia, Bergen och Hayden något oerhört. Något jag saknar väldigt väldigt mycket är att få prata engelska varje dag.

Jag vet ju som sagt inte om det blir av att jag flyttar tillbaka eller ej. Jag pratade med Ben en lång stund igår och vi får se vad som händer. Blir det nu inte av så kommer jag ju självklart åka dit på semester och hälsa på alla!
Bergen and Hayden



Bergen, jag och Hayden


Sandra och Jag utanför favvohaket i NY


Mia, Allie och Bergen


Reunion i NY


Allie, Jag och Mia

Kommentarer
Postat av: malin

Vad hände med Fia? Tappade ni kontakten?

2008-09-30 @ 20:33:25
Postat av: Mia

Jag har också undrat över det. Berätta vad som hände med er vänskap egentligen?

2008-10-08 @ 22:12:48
Postat av: fia .

ja det kan man undra. vad hände egentligen ,.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback