middagstips ;)

Och så var det dags för mig att få sätta mig ner och ta det lite lugnt. Har varit full rulle på jobbet, varit och handlat och sen pysslat om Rickard när han kom hem från jobbet. Stackaren har fått feber och ligger just nu småsnarkande i soffan ;)
Jag fixade iordning en supersmidig kvällsmat till oss. Pizza Kit! Man rullar bara ut pizza degen, smörjar på tomatsåsen som följer med förpackningen och sen väljer man bara själv vad man vill ha på!
Idag tog jag tex fläskfile, champinjoner, lök, skinka, ost och beasås på min del.
Det var min syster Jenny som rekomenderade mig att testa göra sån här pizza och de blir verkligen toppengott!

Nu ska jag krypa ner i soffan och vänta på att Jojjo kommer hit och våldgästar mig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

våld- och våldgästar vet jag väl inte. Det var ju under uppenbara livshot jag blev dittvingad ;)

2009-12-16 @ 22:50:02
Postat av: Jenny

Gott OCH smidigt! Sånt gillar vi! :)

2009-12-16 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback