Tisdag

Klockan ringde 5.15 i morse. INTE SKOJ! Jag kände mig som ett lik när jag började jobba 5.45. Trots det har dagen gått väldigt fort. Jag var egentligen ledig men de ringde igår och frågade om jag kunde hoppa in på dagiset. Det är nästan omöjligt att tacka nej till det eftersom det jobbar otroooligt härlig personal där!

Nu har jag precis avnjutit kvällens Desperate Housewife avsnitt. Jiiiisses va bra detta avsnittet var. Precis ett sådant avsnitt som man förväntar sig när det är säsongsavslutning! Can't wait tills nästa säsong börjar :) Vilka dog egentligen? Kommer de bli vänner nu? Ja, fortsättningen är verkligen spännande!

Måste hoppa in i duschen nu för klockan 6 är det dags för julbord med jobbet. Jag har sparat en rejäl plats i kaggen så jag har mycket rum att fylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback