Onsdag

Igår var det en lååång och seg dag på jobbet. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Även om jag trivs som firren i det djupaste så är det ju aldrig skoj att jobba till klockan 5.
Sen var det snabbt hem för att byta om till träningskläder och åka hem till farmor & farfar för att fira farfar som fyllde år. Efter det åkte jag hem till Malé och kollade på en film innan min träning. Jag skulle väl inte kunna påstå att filmen var nån höjdare, tror den hette the football factor(?). Se aldrig den!
Träningen gick åt helvetet. Jag hann vara med i tjugo minuter innan jag drog ur min ljumske. Helvete. Nu ger jag upp. Jag gav det en chans men det verkar inte som att handbollen ville att jag skulle göra comeback =)

Ne, nu är min lunchrast slut så jag bör nog tillbaka till jobbet. Bara 5 timmar kvar! Jippie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart haller du hus??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback