fredag igen

Veckorna går verkligen fort! Idag är det fredag igen och det var studiedag på skolan så jag och mina kära kollegor Hampus och Lasse var lediga! Vi hade pratat om att hitta på något alla tre men när vi väl träffades kunde vi inte komma på någonting (jag kom med 100 förslag, men det va inget killarna nappade på).
Tillslut skev vi en varsin lapp och drog vad vi skulle göra, vissa var väl lite serrösare än andra på sina lappar:
Julias: åka till skärshult och känna på vattnet ;)
Hampus: göra något roligt... dra en ny lapp!
Lasses: döda Julia och sen äta upp henne
Som tur va så vann min lapp! Vi åkte även och köpte en varsin glass och sen satte oss vid vattnet i skärshult dock var det sjukt kallt så vi stannade inte så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback