Lördag

Nu sitter jag i bilen påväg hem från Mormor. Resan har väl inte varit den roligaste. Jag har i princip varit en sur bitch hela vägen, både fram och tillbaka. Stackars min familj! Man kan ju inte alltid vara på toppenhumör, vilket jag alltid annars är :)
Jag anade redan innan vi åkte att jag skulle vara sur så jag tog med mig ipoden och lånade med mig Rickards dator så jag kunde hålla mig lugn. Det har väl funkat okej.

Det var allefall trevligt att komma upp till Mormor på en liten snabbvisit. Min moster Jasmina och hennes bebis Cassandra var där med. Vilken otroligt söt kusin jag har! Jag skulle nästan kunna kidnappa henne i någon vecka!

Jag trodde att vi skulle vara hemma lite tidigare idag, isåfall hade jag kört ut till Albert & Johanna i Järanäs där även Kim var. Men det får helt enkelt bli en annan helg. Istället får det bli till att kolla på Robinson.. eller det lilla jag hinner se när vi kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback