helgen är redan över!

Varför går helgen så himla fort? Man hinner ju knappt börja slappna av innan det är dags att gå tillbaka till jobbet igen.

Efter IDOL i fredags kom Albert och hämtade oss för en spelkväll hos Mia. Jag och Jojjo kickade ass i Alias och vann överlägset över Albert&Rickard och Mia&Lisa. Vi är verkligen ett dreamtem i ordgissarspel :) 

Igår körde jag in till stan för att möta upp Rickard efter hans träning. Vi tog en runda på Eurostop och Stenalyckan. Det blev lite shopping för oss båda två men vi kom tyvärr inte hem med det vi var ute efter; en födelsedags present till Ricke.
Efter det hälsade vi på min syster en snabbis innan det blev dags för oss att åka hemåt.

Idag lämnade min pojkvän mig ensam hemma när han åkte till Linköping för träningsmatch! Jissus, varför ska de sätta in en träningsmatch när de är lediga typ en gång i halvåret? och i Linköping med för den delen! Jag förstår mig nog inte rikitgt på volleyvärlden.
Istället kom Millan till mig för lite mys. Vi lagade en mumsig middag och var ute i skogen en runda :)

Hur jag ska sysselsätta mig resten av kvällen är fortfarande en gåta men jag kommer nog på något skoj. Kanske kör ner och köper ett par bingolotter och lite glass? Eller så tittar jag klart på filmen jag började på för några dagar sedan? Vi får helt enkelt se.

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback