Grattis Ricki!!!!

Ett STORT grattis till min älskling pälsking som fyller 21 år idag :)
Jag kom insjungande med frukost på sängen i morse.. dock misslyckades jag lite. För det första glömde jag bort texten i 'ja må han leva'. Den går ju egentligen 'ja visst ska han leva, ja visst ska ha leva...' men jag tappade helt bort ordet leva och fick istället improvisera med att sätta dit ett sjunga. Så det fick bli 'ja visst ska han sjunga, ja visst ska han sjunga'. Rickard märkte som tur var inte att jag sjöng fel men jag var tvungen att berätta det så han kunde hjälpa mig hur det riktiga texten gick.
Sen var han inte så hungrig när jag snällt hade gjort leverpastejsmacka med ett hjärta på, så jag åt upp den själv.

Ikväll har han match så då får jag bege mig till hallen för att heja fram en vinst på självaste bemärkelsedagen. På kvällen kommer sen familjen till oss för lite tårta som jag har bakat. Ska visa kort på den sen för det måste vara den finaste (och enda) tårta jag någonsin gjort!

Nu kommer snart mina små elever. Det är spagetti & köttfärsås som ska lagas idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback