härligt med friidayy!

Gårdagens provrätting gick åt hell. Jag fastnade framför tvn istället så idag efter jobbet har jag inte gjort mycket annat än rättat prov.  Ändå har jag bara fått hälften rättade. Phu! Eleverna borde göra sin prov på samma sätt som man gör teoriprovet till körkort. När man är klart klickar man bara på en knapp och vips så kommer resultatet. Vi hade ju tjänat in massvis med timmar på det!

Vi får finbesök av Jojjo och Albert ikväll så jag har även fått sätta tassarna i berget med disk som väntade i köket. Mount Everest kan slänga sig i väggen, ojss! Nästa gång jag flyttar hoppas jag att den lägenheten har en diskmaskin.

Nu ska jag fortsätta rätta proven så kanske jag hinner klart med det idag. Har verkligen inte tid att sitta med det i helgen eftersom syskonen Örnstedt + fanskapet ska baka julgodis och julhandla imorgon. På söndag är det väl julskyltning om jag inte är ute och cyklar och sen har Rickard match hemma och då måste jag ställa upp med min enmanna hejarklack :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback