helgens hemlis!

Sådär, nu är jag hemma efter helgens bravader och kan snällt berätta vad det var vi gjorde. Vi besökte nämligen en spåtant/medium, you name it. Mamma har varit hos hennes 3-4ggr innan men denna gången följde även jag och Jenny med. Självklart tänker jag inte berätta vad hon sa till mig, men hon sa en hel del intressanta saker.
Hon berättade om saker i mitt liv som inte hade kunnat ha en aning om eftersom hon aldrig träffat mig innan. Jag är ju lipsillen itself och brast i gråt efter att hon var klar. Jag vet inte riktigt varför men känslan var så otroligt konstig. Där satt jag med en helt främmande människa som berättade om mig som person och personer i min närhet.
Det var verkligen en upplevelse som jag inte kommer glömma. Jag börjar redan planera in nästa besök dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback