ny vecka

Igår sov jag och Rickard hemma hos mamma och pappa. Det påminnde nästan om när man sov över hos kompisar när man var liten. Jag packade en liten väska med pyamas, tandborstar och allt det där. hihi! Mam & Pap åkte till Thailand igår igen men Jenny var hemma i hylte så därför hade vi en liten syskonkväll hemma.

Idag fick jag äntligen sova ut på morgonen. Det är så himla skönt att slippa bli väckt av klockan! Jag och Joakim käkade en ordentlig frulle och sen gick vi ut för att testa min nya kamera. Jag har aldrig varit intresserad av att fota eller sånt men vi lyckades få några jättefina höstbilder :)

 






Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå vilka fina bilder!! Mina vackra syskon!! <3

2009-10-26 @ 20:02:48
Postat av: Anonym

sjukt fina bilder!! Jag är också sugen på en riktigt bra systemis.. synd att de är så stora bara får ju inte plats i partyväskan precis ;) Hur mkt kostade den? Häv du är i håret förresten, babe OF THE YEAR!!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback