onsdag

Har precis avnjutit säsongens andra desperate housewifes avsnitt. Oj oj va bra!
Jag har verkligen inte tålamod till att sitta hemma och vänta på att de ska bli tisdag kväll, då de nya avsnitten kommer hit. Istället kollar jag på det online när det släpps i usa.

Om en timme börjar nästa lektion igen. Eleverna ska bara göra prov. Skönt!
Det är skoj när de lagar mat med men det blir så himla mycket att plocka iordning efter och jag har massvis med prov jag måste rätta i eftermiddag.
Jag har ju varit hemkunskapslärare i nästan en månad nu. Det är så hiimla skoj! Lätt det ämnet jag har trivts bäst med. Tyvärr ska jag bara vara där i två veckor till.

So long!


Kommentarer
Postat av: J

Jag har också fått hem andra avsnittet. Tänkte kolla på det ikväll, och även nästa Gossip Girl-avsnitt... Perfekt tjejkväll helt enkelt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback