Besök!

Det är alltid trevligt att få besök och snart kommer Koh Tao stormas med välbekanta ansikten. Först ut är Rickards tre arbetskamrater som anländer den 17e. Efter det kommer Rickards vollebollkompis Kim, som jag aldrig träffat tidigare. Den 20 december kommer äntligen min familj hit vilket kommer bli superskoj! Då blir det en rejäl julfest!!
I början av Januari sticker jag & Ricki till Vietnam i 4 dagar och när vi kommer tillbaka till Thailand väntar min supersköna vän Kim och hennes pojkvän Robin på oss i Bangkok. De kommer sedan hänga med oss till Tao för att tillbringa 10 dagar här. Skoj!
Jag längtar verkligen efter att få besök och att få se lite nya ansikten än mitt eget i spegeln och Rickards ;) Jag skulle gissa på att det kommer bli endel sena utekvällar i jul med när här är fullt med partyglada vänner och syskon! 

Kommentarer
Postat av: Linn T

Sen kommer jag också julia , då kan du hålla hemkunskapslektioner för mig :D

2010-12-13 @ 19:46:18
Postat av: Karlsson

Nu verkar du haft besök lite väl länge... Mer updates! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback